preskoči na sadržaj

Katolička osnovna škola Ivo Mašina u Zadru

INFORMATIKA

Dobrodošli na web-stranice (izbornog) predmeta "Informatika"! mail

U posljednjih nekoliko desetljeća razvoj računalne znanosti omogućio je stvaranje informacijske i komunikacijske tehnologije koja je snažno i temeljito promijenila svijet oko nas. Primjena računala u svim područjima današnjega života mijenja i način shvaćanja svijeta u kojemu živimo. Digitalna pismenost danas je neophodna svakomu pojedincu kako bi mogao upotrebljavati računala i različite računalne sustave pri obavljanju svakodnevnih obveza. Uz tradicionalne znanstvene discipline kao što su matematika, fzika ili kemija, informatika se nameće kao dodatno područje koje je nužno izučavati. Poznavanje temeljnih informatičkih koncepata kao što su programiranje, algoritmi ili strukture podataka postaje neophodno kako ne bismo bili samo korisnici informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) nego i stvaratelji.
Većina poslova 21. stoljeća zahtijeva razumijevanje i primjenu računalne znanosti s ciljem što veće produktivnosti i konkurentnosti. Informatičke kompetencije nužne su u rješavanju različitih izazova u svim područjima ljudskoga djelovanja i u svim područjima znanosti.


Učenjem i poučavanjem predmeta Informatike učenici će:

  • postati informatički pismeni kako bi se mogli samostalno, odgovorno, učinkovito, svrhovito i primjereno koristiti digitalnom tehnologijom te se pripremiti za učenje, život i rad u društvu koje se razvojem digitalnih tehnologija vrlo brzo mijenja
  • razvijati digitalnu mudrost kao sposobnost odabira i primjene najprikladnije tehnologije ovisno o zadatku, području ili problemu koji se rješava
  • razvijati kritičko mišljenje, kreativnost i inovativnost uporabom informacijske i komunikacijske tehnologije
  • razvijati računalno razmišljanje, sposobnost rješavanja problema i vještinu programiranja
  • učinkovito i odgovorno komunicirati i surađivati u digitalnome okruženju
  • razumjeti i odgovorno primjenjivati sigurnosne preporuke s ciljem zaštite zdravlja učenika te poštivati pravne odrednice pri korištenju digitalnom tehnologijom u svakodnevnome životu.

Elementi vrednovanja su:

  • usvojenost znanja
  • rješavanje problema
  • digitalni sadržaji i suradnja

Element usvojenost znanja uključuje ocjene za činjenično znanje, razumijevanje koncepata, analiziranje, opisivanje, objašnjavanje, poznavanje pravila.

Element rješavanje problema uključuje ocjene za analiziranje i modeliranje problema, korake rješavanja, pisanje algoritama, provjeravanje ispravnosti algoritama, strategije pretraživanja i prikupljanja, istraživanje, samostalnost u rješavanju problema.

Element digitalni sadržaji i suradnja uključuje ocjene za odabir primjerenih programa, vještinu uporabe programa, komuniciranje u timu, suradnju na projektu, argumentiranje, predstavljanje svojih radova, odgovornost, samostalnost i promišljenost pri uporabi tehnologije te kvalitetu digitalnog uratka.


TRAŽILICA


Napredno pretraživanje
Traži
LOGO ŠKOLE

GPP-KURIKUL
E-DNEVNIK


ŠKOLSKA KNJIŽNICA

Portal e-lektire

TERMINI INFORMACIJA

BLAGOSLOV ŠKOLE

KORISNO!






SIGURNO NA INTERNETU

DABROŠKOLA

NATJECANJA I SMOTRE

GDJE SMO?

UVIJEK POVEZANI!

CMS za škole logo
Katolička osnovna škola Ivo Mašina u Zadru / , HR-23000 Zadar / os-katolicka-imasina-zd.skole.hr / ured@os-katolicka-imasina-zd.skole.hr
preskoči na navigaciju